Naprawa i regeneracja :
- wtryskiwacze common rail bosch
- wtryskiwacze common rail delphi
- wtryskiwacze 2-sprężynowe
- wtryskiwacze 1-sprężnowe
Common rail producentów
- Bosch
- Delphi
- Denso
- Siemens
Montowanych w samochodach:
- Osobowych 14v;tdi,tdci,hdi,cd,cdi.dci,crdi,cdti,i-ctdi,citd,jtd,multijet,d-4d,vcdi itd.
- Cięzarowe 28v ;volvo vm.kamaz,iveco ,eurocargo,fiat ducato,renaut ,daf,man,itp.
Czyszczenie i testowanie pompowtryskiwaczy oraz wtryskiwaczy common rail, Denso,Siemens ,wtryskiwaczy piezoelektrycznych.
Najcześciej występujące objawy uszkodzenych wtryskiwaczy :
- nadmierne zużycie paliwa
- ciężki rozruch silnika lub brak rozruchu
- uszkodzony tłok /peknienty lub wypalony/
- błędy w pamięci sterownika silnika dotyczących wtryskiwacza
- zapalona/zaświecona kontrolka świecy żarowej
- odczuwalny spadek mocy silnika
- nierówna praca silnika na biegu jałowym
- zadymienie na czarno lub biało
- nieszczelnośc zewnęczna
- zwiększony stan oleju silnikowego
Regeneracja wtryskiwaczy denso, siemens, piezoeletryczne
- pierwszy etap jest to czyszczenie zewnętrzne w myjkach metodą ultradżwiękową
- drugi etap jest to czyszczenie wewnętrzne gorącym detergentem /80c/z wysterowaniem wtryskiwacza ,usuwając rozdrobnione zabrudzenia pozostałe po czyszczeniu ultradżwiekowym i ciżkie do usunięcia osady.
- pomiar obwodu elektrycznego wtryskiwacza
- test elekroniczny na urządzeniu zapp cru2 z wydrukiem wartości zadanych i rzeczywistych dla wtryskiwaczy elektromagnetycznych jak i piezoelektrycznych każdego producenta.
- test rozpylania
- test obwodu elektronicznego wtryskiwacza rezystancję,indukcyjnośc,pojemność i parametry zależne od rodzaju wtryskiwacza
- test szczelności
- test ciśnienia otwarcia wtryskiwacza common rail przy podaniu sygnału wysterewującego
- kilkupunktowy test dawek wtryskowych i przelewów w pełnym zakresie obciążeń
- pomiar dawkowania wtryskiwacza z wysterowaniem wielu dawek jednoczesnie
Czyszczenie wraz z testowaniem jest dedykowana dla wtryskiwaczy które sa nienaprawialne z racji braku technologi i części zamiennych.są to głównie wtryskiwacze common rail denso,siemens oraz wtryskiwacze piezoelektryczne common rail bosch.
Pompowtryskiwacze czyszczenie zewnętrzne i wewnętrzne:
- czyszczenie zewnętrzne w myjkach metodą utradżwiękową
- czyszczenie wewnętrzne wysokociśnieniowe z użyciem gorącego detergentu/80c/ z wysterowaniem pompowtryskiwacza ,usuwając rozkruszone zabrudzenia pozostałe po czyszczeniu ultradżwiękowym i ciężkie do usunięcia osady.
- badanie rozpylania końcówki wtryskiwacza
- badanie elektryczne chwili otwarcia i zamknięcia się zaworu pompowtryskiwacza
- Wtryskiwacze diesla common rail bosch elektromagnetycznych
- Wtryskiwacze common rail delphi 1-sprezynowe, 2-sprężynowe
Po dostarczeniu wtryskiwaczy do sprawdzenia zostaje on zdemontowany części i podzespoły w celu podjęcia wstępnej oceny optycznej,za pomocą mikroskopu.
Następny etapem naprawy i regeneracji wtryskiwacza jest:
- czyszczenie waszystkich elementów wtryskiwacza w myjkach metodą ultradżwiękową.
- wymiana uszczelnień wewnętrznych wtryskiwacza na nowe
- w razie potrzeby po uzgodnieniu z klijętem wymiana na nowe orginalne elementy wtryskiwacza/końcówka,zaworek,króciec zasilający/koszt dodatkowo płatny.
- następny etap to test na urządzeniu bosch eps 200 lub zapp cru 2 z wydrukiem wartości zadanych i rzeczywistych.
Masz problemy
z turbosprężarką lub wtryskiem?
Nie czekaj!
Skontaktuj się z nami!
Dane kontaktowe
J.T. Diesel Service
ul. Reymonta 65
73-110 Stargard Szczeciński
Kontakt
tel. 503 147 949
tel. 512 387 689
biuro@jtdiesel.pl