Image
Image
Image

Naprawa i regeneracja :

  • wtryskiwacze common rail bosch
  • wtryskiwacze common rail delphi
  • wtryskiwacze 2-sprężynowe
  • wtryskiwacze 1-sprężnowe

Common rail producentów

  • Bosch
  • Delphi
  • Denso
  • Siemens

Montowanych w samochodach:

  • Osobowych 14v;tdi,tdci,hdi,cd,cdi.dci,crdi,cdti,i-ctdi,citd,jtd,multijet,d-4d,vcdi itd.
  • Cięzarowe 28v ;volvo vm.kamaz,iveco ,eurocargo,fiat ducato,renaut ,daf,man,itp.

Czyszczenie i testowanie pompowtryskiwaczy oraz wtryskiwaczy common rail, Denso,Siemens ,wtryskiwaczy piezoelektrycznych.

Najcześciej występujące objawy uszkodzenych wtryskiwaczy :

  • nadmierne zużycie paliwa
  • ciężki rozruch silnika lub brak rozruchu
  • uszkodzony tłok /peknienty lub wypalony/
  • błędy w pamięci sterownika silnika dotyczących wtryskiwacza
  • zapalona/zaświecona kontrolka świecy żarowej
  • odczuwalny spadek mocy silnika
  • nierówna praca silnika na biegu jałowym
  • zadymienie na czarno lub biało
  • nieszczelnośc zewnęczna
  • zwiększony stan oleju silnikowego

Regeneracja wtryskiwaczy denso, siemens, piezoeletryczne

  • pierwszy etap jest to czyszczenie zewnętrzne w myjkach metodą ultradżwiękową
  • drugi  etap jest to czyszczenie wewnętrzne gorącym detergentem /80c/z wysterowaniem wtryskiwacza ,usuwając rozdrobnione zabrudzenia pozostałe po czyszczeniu ultradżwiekowym i ciżkie do usunięcia osady.
  • pomiar obwodu elektrycznego wtryskiwacza
  • test elekroniczny na urządzeniu zapp cru2 z wydrukiem wartości zadanych i rzeczywistych  dla wtryskiwaczy elektromagnetycznych jak  i piezoelektrycznych każdego producenta.
  • test rozpylania
  • test obwodu elektronicznego wtryskiwacza rezystancję,indukcyjnośc,pojemność  i parametry zależne od rodzaju wtryskiwacza
  • test szczelności
  • test ciśnienia otwarcia wtryskiwacza common rail przy podaniu sygnału wysterewującego
  • kilkupunktowy test dawek wtryskowych i przelewów w pełnym  zakresie obciążeń
  • pomiar dawkowania wtryskiwacza z wysterowaniem wielu dawek jednoczesnie

Czyszczenie wraz z testowaniem jest dedykowana dla wtryskiwaczy które sa nienaprawialne z racji braku technologi i części zamiennych.są to głównie wtryskiwacze common rail denso,siemens oraz wtryskiwacze piezoelektryczne common rail bosch.

Pompowtryskiwacze czyszczenie zewnętrzne i wewnętrzne:

  • czyszczenie zewnętrzne w myjkach metodą utradżwiękową
  • czyszczenie wewnętrzne wysokociśnieniowe z użyciem gorącego detergentu/80c/ z wysterowaniem pompowtryskiwacza ,usuwając rozkruszone zabrudzenia pozostałe po czyszczeniu ultradżwiękowym i ciężkie do usunięcia osady.
  • badanie rozpylania końcówki wtryskiwacza
  • badanie elektryczne chwili otwarcia i zamknięcia się zaworu pompowtryskiwacza
  • Wtryskiwacze diesla common rail bosch elektromagnetycznych
  • Wtryskiwacze common rail delphi 1-sprezynowe, 2-sprężynowe


Po dostarczeniu wtryskiwaczy do sprawdzenia zostaje on zdemontowany części i podzespoły w celu podjęcia wstępnej oceny optycznej,za pomocą mikroskopu.

Następny etapem naprawy  i regeneracji wtryskiwacza jest:

  • czyszczenie waszystkich elementów wtryskiwacza w myjkach metodą ultradżwiękową.
  • wymiana uszczelnień wewnętrznych wtryskiwacza na nowe
  • w razie potrzeby po uzgodnieniu z klijętem wymiana na nowe orginalne elementy wtryskiwacza/końcówka,zaworek,króciec zasilający/koszt dodatkowo płatny.
  • następny etap to test na urządzeniu bosch eps 200 lub zapp cru 2 z wydrukiem wartości zadanych i rzeczywistych.

Masz problemy
z turbosprężarką lub wtryskiem?

Nie czekaj!
Skontaktuj się z nami!

Dane kontaktowe

J.T. Diesel Service
ul. Reymonta 65
73-110 Stargard Szczeciński

Kontakt

tel. 503 147 949
tel. 512 387 689
biuro@jtdiesel.pl